Cislo obrazku (bez vyznamu) 0 rychlost zataceni 2 maximalni rychlost 8.00000000000000E+0000 maximalni zpetna rychlost -3.00000000000000E+0000 akcelerace 4.00000000000000E-0001 ma pulzni zbrane = 1 0 = nema 1 ma soustrel = 1 0 = nema 1 nasleduji 4 stejne sekce pro pulzni zbrane na kazde strane lodi tzn. 4*44 radku ma pulzni zbrane na teto strane = 1 0 = nema 1 cislo obrazku pulsu 6 damage jednoho pulsu 25 pocet del na teto strane 1 rychlost pulsu 45 pulzni zbrane nabity = 1 1 stav nabijeni 250 maximalni stav nabijeni 250 nasleduje seznam vsech pulsnich del vzdy tri hodnoty celkem 12* tedy 36 radku pocet pulzu v tomto delu 4 uhel pozice dela ke stredu lodi (0..255) 0 vzdalenost dela od stredu lodi v pixelech 52 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 nasleduje 4* stejna sekce pro torpeda na kazde strane lodi tzn. cca 4*44 radku ma torpeda = 1 0 = nema 1 dolet torpeda ? (tohle nevim presne) 150 pocet torped 1. typu 80 pocet torped 2. typu 391 aktualni typ 2 cislo obrazku pro 1. typ 3 cislo obrazku pro 2. typ 1 nasleduje 4* stejna sekce pro torpeda na kazde strane lodi tzn. cca 4*44 radku 1 = ma torpeda na teto strane 0 = nema 1 damage 1. typu torpeda (kvantove torpedo - 540 / 3 = 180) 180 damage 2. typu torpeda (fotonove torpedo - 270 / 3 = 90) 90 pocet torpedometu na teto strane 2 nevim 0 rychlost torpeda 25 nevim 0 torpedo je pripraveno = 1 0 = neni 1 stav nabiti na zacatku 1200 doba nutna k nabiti 1. typu 1200 doba nutna k nabiti 2. typu 600 nevim 1 pocet torped vystrelitelnych z prvniho torpedometu 3 uhel pozice torpedometu vzhledem ke stredu lodi 170 vzdalenost pozice torpedometu vzhledem ke stredu lodi 24 pocettorped vystrelitelnych z druheho torpedometu 3 uhel pozice torpedometu vzhledem ke stredu lodi 85 vzdalenost pozice torpedometu vzhledem ke stredu lodi 24 atd. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 tady zacinaji zadni torpedomety 1 damage 1. 180 damage 2. 90 1 0 rychlost 25 0 1 nabito 1200 nabijeni 1. 1200 nabijeni 2. 600 1 kapacita torpedometu 3 uhel (128 = na zadi tj. 180°) 128 vzdalenost 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 phasery (paprskove zbrane) ma phasery = 1 0 = nema 1 pocet phaseru na cele lodi (1..20) 4 sila 1. phaseru 500 typ 1. phaseru (jeho palebne pole 1..27) viz. obrazek 8 uhel 0 vzdalenost 45 phaser je na horni casti lodi = 1 0 = phaser je POD lodi 0 sila 2. phaseru 200 typ 2. phaseru (jeho palebne pole 1..27) viz. obrazek 12 uhel 168 vzdalenost 25 nad/pod 0 atd. 200 9 88 25 0 200 13 128 30 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 sila stitu predni 8.00000000000000E+0003 pravy 7.00000000000000E+0003 levy 7.00000000000000E+0003 zadni 5.00000000000000E+0003 sila trupu 8.00000000000000E+0003 sila pancire 1.00000000000000E+0003 stav baterie 300 maximalni stav baterie 300 rasa (1,2,3,4,5,6 - federace, klingoni, romulance, cardassiane, borgove, dominion, others, special) 2 ma maskovani = 1 0 = nema 1 kourove efekty (maximalne 3) typ prvniho koure (1..3) 3 vzdalenost koure od stredu 44 uhel koure 167 typ druheho koure 3 44 90 typ tretiho koure 2 21 111 kvalita senzoru 50 trida lodi Vor´Cha class BC-WS 10 nazvu lodi IKC Vor´Cha IKC Bortas IKC Qu'Vat IKC MI'va' IKC 'O'lav IKC BIQDep IKC WamwI' IKC Jan IKC Baqghol IKC Taj´Hu