StarTrekGames      StarCraft Encyklopedie     TrekGame.org

 

Zde bych se pokusil shrnout základní "features" připravované nové verze FW2 a Star Gate modu :-)

Předně k počtu verzí. Zřejmě budou vydány 3 verze :

   FW 2.5 s pár novými loděmi a všemi níže zmíněnými vylepšeními. 

   FW SGmod pouze se zcela novými loděmi ze StarGate a všemi vylepšeními.

   FW-SG crossover, který bude kombinací obou předchozích verzích s tím rozdílem, že všechny SG lodě budou zahrnuty pod jednu jedinou společnou rasu, na rozdíl od SGmodu, kde budou SG lodě rozděleny mezi odpovídající rasy (SG, Goauldi, Asgardové, Wraithové, Replikátoři...)

Nyní už k oněm slibovaným vylepšením :

Bude zde přes 30 nových lodí z Star Gate vesmíru oficiálních i neoficiálních, včetně nejmocnějších Goauldských, Asgardských nebo Tollánských lodí. Budou zde lodě Tauri, Replikátorů i Wraithů. Na některých screenshotech můžete vidět i Antické město Atlantis. Bude možné rekonstruovat boje vládců soustavy proti Anubisovi, zoufalé snahy Asgardů zastavit Replikátory, nebo obranu Atlantis proti přívalům Wraithů. 

Spousta z těchto lodí ponese mnohdy desítky stíhačů - Death Glidery, F-302 nebo třeba Puddle Jumpery. Tyto stíhačky je možné během bitvy vypouštět a dále bojují zcela samostatně. Zřejmě bude přítomno i pár zvětšených modelů pro čistě mezistíhačkové boje např. s pěticí F-302 proti pěti Death Gliderům, nebo s Death gliderem proti Al-Keshi.

V SG modu bude přítomná zcela nová grafika menu a ovládacího panelu v Antickém stylu. Můžete se těšit i na SG loading obrazovky a mnoho nových citátů :)

Úpravou scénářů bude možné přidávat do bitev lodě i přes původní maximální počet - 10. Bude tedy možné bojovat v bitvě se čtyřiceti loděmi. Pokus Federace o proražení blokády Dominionu a Cardassie z dílu Sacrifice of angels dostane zcela nový rozměr. 

Bitvy už se nemusejí odehrávat jen ve vesmíru, ale i na povrchu planet, například nad vodní hladinou, nebo nad ledovými pláněmi. Toto prostředí bude zcela editovatelné, takže bude možné do hry vložit jakýkoliv vzorek povrchu. 

Ve vesmírném prostředí budou umístěny opravdu velké planety, za kterými je možno se ukrýt před nepřátelskou palbou nebo do nich nechtěně narazit. 

Bude možné vytvářet scénáře s různým druhem úkolů, jejichž splnění je nutné k výhře. Stanovení waypointů, lodí, které je třeba chránit, nebo naopak lodí, které je třeba zničit. Na to vše je možné nastavit časový limit. Těchto úkolů může být v jedné misi více a je tedy možné vytvářet složité konstrukce. Při splnení nebo nesplnení cílů je možné vypisovat zprávy a hlášení, zobrazovat libovolné obrázky, nebo měnit stav lodí na mapě a přidávat další lodě.